Hieronder vind je een lijst met de meest gestelde vragen. Misschien staat jou antwoord hier al tussen.
Absoluut niet. Onze diensten worden naar behoefte geleverd. Er zijn geen langlopende contracten of verplichtingen vereist.
Dit doen wij momenteel vanaf 2012 naar tevredenheid van zeer veel bedrijven.
Ja, wij zijn verzekerd voor eventuele schade die wij toebrengen aan het bedrijf of object.
Wij werken vanuit de Zaanstreek. Maar regio groot Amsterdam bestrijken we volledig.
Ben je buiten deze regio gevestigd schroom dan niet om contact met ons op te nemen voor de mogelijkheden.
Wij bieden maatwerk, daarom is een gesprek hieromtrent zeer belangrijk.
Absoluut, dit hoort voor ons in ons standaard pakket
Een hele gezellige, prettig gestoorde eigenaresse die persoonlijk al haar afspraken behandeld. Zij zal eerder meer werk doen dan dat er gevraagd wordt dan minder.
Nee, wij moeten weten waar de schoonmaakspullen staan, of dat wij dit moeten mee brengen en wat er gedaan moet worden.Â
In 85% van de gevallen is dit zeker zo. Wij werken met vaste mensen op vaste locaties. Wij zullen een andere medewerkster als vervanging dan ook eerst voorstellen.
Some customers prefer scheduling cleaning appointments while they are at work or away for the day, while others like to be at home during the process. This is up to you. Regardless of your schedule, you are certain to receive superior housekeeping service - guaranteed!
Een afspraak is te cancellen, mits wij dit 48 uur van tevoren weten. Dit i.v.m. de planning van ons personeel.
Nee, wij streven er juist naar om dit binnen kantooruren te doen. Dit vergroot het vertrouwen en zo wordt er een band opgebouwd met personeel en staff.
Dan nemen jullie direct contact met de eigenaresse op. Wij zorgen direct dat het probleem of onvrede wordt verholpen.